USKORO mogućnost plaćanja kreditnim karticamaVISAMASTERCARD * PokloniNesto.BA

FAQ – Najčešće postavljena pitanja

FAQ

Najčešće postavljena pitanja

Proces poručivanja je vrlo jednostavan. Poručivanje se vrši na sajtu u nekoliko koraka. Odaberete željeni proizvod i dodate ga u korpu. Potom kliknete na korpu na vrhu strane i pratite instrukcije na stranici. Popunite sva potrebna polja i na kraju kliknete na dugme Potvrdi narudžbu. Na Vašu email adresu će doći potvrda narudžbe sa svim detaljima.

Ne brinite! Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozove Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

Plaćanje se može izvršiti putem banke odnosno predračuna koji dobijete na Vaš email nakon obavljene kupovine, drugi način plaćanja je gotovinom kuriru prilikom isporuke i uskoro će biti omogućeno plaćanje bankovnim karticama jednokratno  u trenutku kupovine.

Molimo provjerite imate li omogućeno plaćanje preko interneta. Također provjerite upisujete li dobar kontrolni broj te druge podatke s kartice. Potrebno je prihvatiti opće uvjete klikom u odgovarajuće polje koje se nalazi na dnu stranice. Ukoliko narudžbu želite izvršiti putem mobilnog uređaja, savjetujemo isto probate napraviti sa računara ili laptopa. Ako kupujete bankovnom karticom te Vas sistem preusmjerava na novi autorizacijski prozor, savjetujemo da se obratite izravno banci koja Vam je karticu izdala.

Ukoliko su svi ovi parametri u redu, molimo da nam javite koju vrstu plaćanja koristite, preko kojeg uređaja pristupate našoj stranici te koji internetski preglednik koristite kako bismo mogli prijaviti detalje kolegama zaduženim za tehničku podršku.

Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30-ak minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Savjetujemo da nam se javite kako bismo provjerili.

Ako proizvod ne možete dodati u košaricu tada ga nema na zalihama i nije dostupan, ako možete onda ga ima na zalihama i dostupan je. Slobodno nam se javite s upitom za proizvod koji nije dostupan na e-mail ili broj telefona naše korisničke podrške.